martes, 26 de maio de 2020

NOVO RÁNKING MATEMÁTICO

Bos días!
Como o prometido é débeda eu non quero deber nada, pois aquí van os resultados dos retos matemáticos da semana pasada:

17. PINTANDO UN CUBO: Necesitaríamos, como mínimo tres cores
18. NÚMEROS PARES: Colocaríamos os seguintes (por filas) 12-2-6 / 14-10-6 / 4-18-8
19. LOS KOALAS: Tardarían 2 horas
20. CARACOL: Tardan o mesmo (1h 20 min = 80 min)

Recórdovos que nesta semana é OBRIGATORIO presentar o conto para Mareando Historias. A algúns mandeille correccións pero poucos foron os que a modificaron, así que poñédevos as pilas porque nesta semana ten que quedar listo. Acordádevos de asinar cun psudónimo e quen teña posibilidade, que a entregue xa pasada a ordenador (podedes usar o documento de texto de carnosáns para escribila) ou se non se vos pon moi a man, xa a paso eu (pero tedes que mandarma!).

Atopei esta actividade de mate a ver qué vos parece. Esta vez NON usedes lápis e papel nin calculadora. O que quero é que intentedes razoar e dar coa resposta correcta (ou descartar a incorrecta). Non tedes que enviarma nin nada, simplemente facela (a ver cando aprendo eu tamén a facer actividades así de chulas. "Estou en ello" pero aínda me queda un chisquiño..)
Aquí vai :

De Chamizo o capítulo de hoxe é este:

E lede ben o reto de hoxe:
22. PARIENTES: Mi tía Julia es la hermana de mi madre. Luisa es la hermana de mi tía, pero no es mi tía. ¿Quién es?